Kako se bliži kraju prvi dio natjecateljske sezone 22/23., tako se kraju bliži i prvi dio kampanje naše zaklade i Dinama – Fair play na tribinama.
Kako bi se zajedničkim naporom kluba, zaklade i navijača smanjila upotreba pirotehnike na stadionu, te istovremeno uz humanitarni karakter ujedno pomoglo onima kojima je pomoć najpotrebnija, Zaklada Nema predaje i Dinamo ove sezone izdvajaju novčana sredstva za svaku utakmicu za koju Dinamo ne dobije kaznu zbog ponašanja navijača.
U dosadašnjem dijelu sezone od srpnja do studenoga Dinamo je izdvojio iznos od ukupno 125 tisuća kuna, za sedam utakmica bez kazne od strane HNS-a i UEFA-e zbog ponašanja navijača.
Prikupljeni iznos bit će doniran Zakladi Nema predaje koja će putem javnog natječaja taj iznos dodijeliti organizacijama i udrugama, prema pravilniku o natječaju koji će biti formiran i objavljen nakon kraja prvog dijela sezone 22/23.
Sve navijače Dinama pozivamo kroz cijelu sezonu na pozitivno, sportsko i korektno navijanje uz koreografije, bez upotrebe pirotehnike i poruka koje komuniciraju diskriminaciju, mržnju ili rasizam.
Tijek kampanje i dalje možete pratiti na web stranici kampanje i društvenim mrežama Dinama i zaklade.
WEB STRANICA KAMPANJE
SLIKOVNICA I BOJANKA
Slikovnica i bojanka za djecu nižih razreda osnovne škole donose priču o simpatičnom društvu koje odlazi na utakmicu Dinama na stadion Maksimir, a istovremeno promoviraju pozitivno ponašanje te fer, korektno i sportsko navijanje.
Junaci su djevojčice Lea, Ivka i Anja te dječaci Marko, Luka i Juraj, koji su nakon utakmice u kojoj je Dinamo proslavio naslov prvaka zahvaljujući svom pozitivnom ponašanju i pravom sportskom navijanju dobili priliku upoznati ikapetana Dinama i svog idola.
KREATIVNI NATJEČAJ ZA DJECU
I ove sezone pozivamo sve malene navijačice i navijače da nam pošalju svoje crteže na temu slikovnice ili da nam pošalju svoje fotografije navijanja s utakmice Dinama!
Radove možete poslati na e-mail info@zakladanemapredaje.hr.
Najkreativniji imaju priliku osvojiti prigodne suvenire Dinama! 🙂
Fotografije: Pixsell