Programi socijalne uključenosti i socijalne solidarnosti

DOSADAŠNJE AKTIVNOSTI GNK DINAMO

1
” KAMPANJA ”JEDNAKOST = JEDINI IZBOR””
  • Od 2012. godine klub provodi ovu kampanju s ciljem suzbijanja rasizma i diskriminacije
  • U projekt su uključeni igrači prve i druge momčadi Dinama, nogometne škole Dinamo, ŽNK Dinamo, drugih zagrebačkih klubova i/ili pojedinci sportaši
  • Cilj projekta je promocija ravnopravnosti i različitosti 

2014. – video priča s igračima prve momčadi i nogometne škole – različitost prema nekoliko osnova – nacionalnost, boja kože, jezik

2015.– igrači prve momčadi i djeca iz otvorene škole – različitost prema nekoliko osnova – nacionalnost, boja kože, jezik

2016.– igrači prve momčadi Dinama i nogometašice ŽNK Dinamo – ravnopravnost spolova

2017. – igrači prve momčadi na treningu djece iz otvorene škole

2019.– nogometni hakl igrača Dinama i predstavnika Hrvatskog crvenog križa – različitost prema nekoliko osnova – nacionalnost, boja kože, jezik

  • Za ovaj projekt GNK Dinamo je uvršten u najbolje 3 sportske organizacije na razini Europe od strane organizacije Peace and Sport pod pokroviteljstvom Princa Alberta od Monaka

DODATNO:

  • Dugogodišnja provedba dijela kampanje ”NE NASILJU! NE RASIZMU!” na domaćim utakmicama GNK Dinamo prikazom poruke kampanje na ekranima i semaforu
  • Dugogodišnji projekt koji omogućava djeci iz raznih udruga izlazak s igračima na teren prije početka utakmice – program pratitelja igrača
2
FAIR PLAY NA TRIBINAMA
  • GNK Dinamo je 2019. godine pokrenuo kampanju ”Fair play na tribinama”
  • Ciljevi: suzbijanje upotrebe pirotehnike, rasizma, diskriminacije i govora mržnje na nogometnim utakmicama
  • Promocija pozitivnog ponašanja i navijanja te borba za jednakost i različitost
  • Humanitarna crta – za svaku utakmicu u kojoj Dinamo nije kažnjen od strane nadležnih nogometnih tijela (UEFA i HNS), klub izdvaja određeni novčani iznos: 10.000,00kn odnosno 1.327,00 Eura za utakmice domaćih natjecanja i 5.000 Eura za UEFA utakmice.
  • Na kraju sezone 2021/22. izdvojeno je 248.000,00kn odnosno 32.915,00 Eura, a novčani su iznosi putem natječaja dodijeljeni nekoliko udruga:
    1. Udruga Sv. Vinka Paulskog u Republici Hrvatskoj / Konferencija Sv. Luise de Marillac u Zagrebu – skrb o beskućnicima i uvođenje sustava grijanja u pučku kuhinju u Zagrebu
    2. Centar za edukaciju i savjetovanje Sunce – program promocije sporta i fer ponašanja kod djece s teškoćama u razvoju
    3. Udruga Maštara – projekt promocije nenasilja među djecom kroz razvoj nenasilne komunikacije
    4. Udruga za djecu s teškoćama u razvoju Zvončići – program sprječavanja nasilja među djecom i mladima s fokusom na djecu s teškoćama u razvoju
    5. Hrvatski savez slijepih – projekt dječjeg kampa tolerancije i prevencije nasilja s fokusom na slijepu i slabovidnu djecu
    6. Udruga Ozana – program stjecanja znanja i vještina izvan redovitog odgojnog obrazovnog sustava te promocija jednakosti, solidarnosti i socijalne uključenosti osoba s invaliditetom
    7. Isusovačka služba za izbjeglice u Republici Hrvatskoj – projekt dječje predstave koja promovira toleranciju i prihvaćanje nacionalnih, spolnih, rasnih, etničkih i drugih različitosti
  • U sezoni 2022/23. GNK Dinamo i Zaklada Nema predaje pokrenuli su zajedno drugo izdanje kampanje, uz iste smjernice kao i ranije
  • Na kraju prvog dijela kampanje u prosincu 2022. godine iznos koji je prikupljen 135 tisuća kuna odnosno 17.917,00 Eura dodijeljeno je putem Natječaja prema 4 udruge
  1. 50.000,00 kuna – Udruga za podršku beskućnicima i ostalim socijalno ugroženim osobama Dom nade, prijavljeni projekt “Idemo dalje!”, a kojem je cilj povećati kvalitetu života beskućnika i osigurati nesmetano funkcioniranje poludnevnog boravka za beskućnike – održavanje prostorija, oprema, higijenske potrepštine, svakodnevna skrb.
  2. 40.000,00 kuna – Udruga osoba s invaliditetom Sveti Bartolomej, prijavljeni projekt “Nogometno igralište za djecu s teškoćama”, a kojem je cilj izgradnja nogometnog igrališta za djecu s invaliditetom kako bi djeca s teškoćama imala jednaka prava sudjelovanja u nogometu i sportu.
  3. 30.000,00 kuna – Udruga Zamisli, prijavljeni projekt “Podrškom do posla”, a kojem je cilj poticanje mladih s invaliditetom na uključivanje u sustav obrazovanja kroz održavanje radionica i predavanja te edukacija kojima će se mladima pružiti prilika za honorarni angažman i pružanje vlastitih usluga.
  4. 15.000,00 kuna – Udruga slijepih Zagreb, prijavljeni projekt ”Ljetni kamp slijepih skijaša u Premanturi”, a kojem je cilj integracija slijepih osoba u sport i društvo kroz sportske aktivnosti korisnika u edukacijsko-rehabilitacijskom kampu za slijepe Premantura koji slijepim i slabovidnim osobama daje mogućnost da budu sigurni i samostalni te uključeni u društvo.
  • Na kraju drugog dijela kampanje u lipnju 2023. godine iznos koji je prikupljen 7.963,38 Eura dodijeljeno je putem Natječaja prema 3 udruge
  1. 2.200,00 eura – Udruga roditelja djece i osoba s invaliditetom “Mali princ”, Ivanić-Grad
  2. 2.500,00 eura – Sportska udruga za osobe s intelektualnim poteškoćama ”Veliko Srce”, Koprivnica
  3. 3.263,38 eura – Udruga za poboljšanje kvalitete života ”Sparta”, Knin
3
HUMANITARNE AKTIVNOSTI
  1. Provedba samostalnih humantarnih kampanji GNK Dinamo
  2. Sudjelovanje u nacionalnim i lokalnim kampanjama zdravstvenog ili humanitarnog tipa
  • Dan plave zvijezde – borba protiv raka debelog crijeva
  • Mjesec borbe protiv raka dojke – obilježavanje kampanje na digitalnim kanalima
  • Međunarodni dan nestale djece – sudjelovanje u međunarodnoj digitalnoj kampanji ECA-e
  • Međunarodni dan nogometa i prijateljstva
  • Međunarodni dan srca – podizanje svijesti o važnosti zdravlja srca
  • Kampanja Oživi me – sudjelovanje igrača u edukativnoj kampanji
  • Europski tjedan sporta – sportske aktivnosti i promocija zdravog načina života
  • RTL pomaže djeci – donacija
  • Donacija dva sanitetska vozila Zdravstvenom sustavu u periodu epidemije koronavirusom
  1. Sudjelovanje u međunarodnim kampanjama (UEFA, ECA, FARE, CAFE)
  • UEFA – sudjelovanje u #equalgame i #notoracism kampanji svake godine, s ciljem borbe protiv rasizma i diskriminacije
  • FARE – sudjelovanje u akcijskim tjednima s ciljem promocije borbe protiv rasizma #footballpeople
  • CAFE – sudjelovanje u akcijskom tjednu #totalaccess ”CAFE Week of action” #totalaccess
  • EFDN – sudjelovanje u akcijskim tjednima ”More than football” s ciljem promocije nogometa i mogućnosti koje nogomet pruža bez obzira na različitosti u društvu #morethanfootball
  • ECA – izvještavanje o društveno odgovornim projektima, sudjelovanje u kampanji povodom Međunarodnog dana nestale djece i podnođenje godišnjeg izvještaja o aktivnostima kluba
  • HNS – sudjelovanje u društveno odgovornim projektima organiziranim od strane Hrvatskog nogometnog saveza

 

4
SURADNJA SA ŽNK DINAMO
  • Tehnička podrška u komunikaciji na digitalnim kanalima – web stranica ŽNK Dinamo
  • Ustupanje prostorija za sastanke upravljačkih tijela kluba
  • Ustupanje terena za treninge i utakmice
  • Suradnja u raznim aktivnostima promotivnog tipa i društveno odgovornim projektima
  • Financijska podrška ŽNK Dinamo od strane GNK Dinamo na godišnjoj razini
5
SLIKOVNICA I BOJANKA ZA DJECU
  • U sklopu kampanje ”Fair play na tribinama” 2019. godine osmišljene su slikovnica i bojanka za djecu
  • Slikovnica i bojanka za djecu nižih razreda osnovne škole donose priču o simpatičnom društvu koje odlazi na utakmicu Dinama na stadion Maksimir, a istovremeno promoviraju pozitivno ponašanje te fer, korektno i sportsko navijanje.
  • Junaci slikovnice su djevojčice Lea, Ivka i Anja te dječaci Marko, Luka i Juraj, koji su nakon utakmice i osvajanja naslova prvaka zahvaljujući svom pozitivnom ponašanju i pravom sportskom navijanju dobili priliku upoznati kapetana Dinama i svog idola.
  • Klikni za preuzimanje digitalne slikovnice
  • Klikni za preuzimanje digitalne bojanke