Dinamo-nema predaje-social

Novi ljudi, novi logo, nova strategija: Zaklada Nema predaje kreće u novu misiju

Nakon što je Dinamova zaklada “Nema predaje” od svojih početaka djelovala pod starim vizualnim identitetom, izborom novih ljudi u upravljačka tijela Zaklade stiglo je vrijeme i za predstavljanje njenog novog ‘vizualnog ruha’ koje predstavlja novi početak i smjer u kojem će se Dinamova zaklada nastaviti razvijati… 

GNK Dinamo je u smiraj 2019. osnovao “Zakladu GNK Dinama Nema predaje” sa svrhom promicanja razvoja nogometa pružanjem potpore mladim i darovitim sportašima, bivšim igračima Kluba, navijačima, odnosno članovima i podupirateljima GNK Dinamo te pružanja pomoći osobama sa socijalnim, zdravstvenim, humanitarnim i drugim potrebama na temelju načela socijalne solidarnost. Zaklada je s djelovanjem započela krajem 2020. U posljednje četiri godine odradila je 46 projekta i tijekom 167 akcija ostvarila donacije u iznosu većem od 400 tisuća eura.

Na ljeto 2024., većinom glasova Upravnog odbora Zaklade na mjesto Upravitelja Zaklade postavljen je Saša Pavličić Bekić, ujedno i član Nadzornog odbora GNK Dinamo, dok je novi predsjednik Upravnog odbora Zaklade postao Renato Radačić, ujedno i član saziva Skupštine GNK Dinamo te član klupskog Odbora za sponzorstvo. 

Izborom novih ljudi u upravna tijela Zaklade stiglo je i vrijeme ne samo za poslovni i strateški, već i cjelokupni rebranding Zaklade “Nema predaje”, odnosno za vizualno osvježenje.

Zaklada mijenja svoj dosadašnji logotip. Novo vizualno rješenje sastoji se od Dinamovog grba, naziva zaklade “Nema predaje” i funkcionalnog potpisa Dinamova zaklada. Čuvajući tradiciju i element Dinamovog vizualnog identiteta, Dinamova zaklada “Nema predaje” želi biti na ponos Grada Zagreba te poticati zajedništvo i inspirirati druge na činjenje dobra. 

Po uzoru na najveće nogometne klubove svijeta, koji u logotipovima svojih humanitarnih zaklada nose obilježja kluba, Zaklada “Nema predaje” jednostavnim se vizualnim rješenjem snažnije povezuje s vrijednostima GNK Dinamo. Time postaje prepoznatljiva, ne samo među navijačima zagrebačkog kluba, nego i u cijeloj nogometnoj zajednici. Ovu praksu slijede klubovi poput Real Madrida, Barcelona, Manchester Uniteda, Liverpoola, Milana, PSG-a te Bayerna koji je svoju humanitarnu zakladu brendirao pod posebnim nazivom FC Bayern Hilfe eV.

S novim logotipom, ali prije svega novom vizijom i postavljenim ciljevima, želimo Dinamovu zakladu ‘Nema predaje’ pozicionirati kao jednu od najpoznatijih nogometnih zaklada u svijetu. 

Svrha zaklade ostat će pomaganje onima kojima je pomoć najpotrebnija. S najvećim fokusom na djecu, posebno one koje se bave sportom i koji su srcem, dušom i umom vezani uz našeg Zakladnika, GNK Dinamo. Željeli bismo pojačati brigu o veteranima kluba i ostalim osobama koje su zadužile naš klub, i poručiti im kako su u Maksimirskoj 128 uvijek dobrodošli.

Premijerno ‘novo ruho’ Zaklade prikazat ćemo na Dječjem koncertu Dinamove zaklade “Nema predaje” koji će se 4. prosinca održati u Maloj koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski. Osim za promociju novog vizualnog identiteta Zaklade “Nema predaje”, Dječji koncert bit će uvertira u veliki koncert Dinamove zaklade “Nema predaje” koji će se 27. siječnja 2025., dva dana prije utakmice protiv Milana, održati u Velikoj koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski.

Do velikog koncerta novo vodstvo Dinamove zaklade “Nema predaje” predstavit će i svoj program na službenim kanalima Zaklade te u medijskim istupima. Više informacija o predstojećim aktivnostima Zaklade donosimo u narednim danima…

Za kraj, podsjetimo se da u činjenju dobra nikad #nemapredaje!